Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Τimbrado Español (2012) 90 βαθμών

Σας παρουσιάζω δύο βίντεο με δύο φετινά μου Τimbrados Español (2012) βαθμολογημένα με 90 (pts) βαθμούς στο διαγωνισμό του ΕΛ.ΣΥ.ΤΙ. 

Ο κριτής για τα πουλάκια αυτά μου είπε ότι ήταν πολύ καλά αλλά η βαθμολογία τους κινήθηκε στους 90 βαθμούς λόγω ότι δεν είχαν ανοίξει πλήρως το τραγούδι τους. Ίσως λόγω μικρότερης ηλικίας, ίσως και λόγω ότι δεν τα εκπαίδευσα λίγο περισσότερο. Σήμερα, όντως τα πουλιά είναι σε καλύτερο επίπεδο κατά τη γνώμη μου.




Στα βίντεο ίσως δεν φαίνεται το ταλέντο τους (όλο το ρεπερτόριο) γιατί όταν προσπαθούσα να τα βιντεοσκοπήσω κόβανε, γι’αυτό και έχω ενώσει αρκετές λήψης.

Τα συγκεκριμένα πουλάκια μου έχουν κάνει εντύπωση γιατί έχουν πιο έντονη μεταλλική φωνή σε σχέση με τα άλλα... ένας φίλος όταν τα άκουσε μου λέει "ρε συ αυτά κάνουν σαν τους ήχους που είχαν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που είχαμε μικροί".


(Λήψη από κινητό τηλέφωνο με όχι πολύ καλό ήχο)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου