Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Τimbrado Español 2013 - Απογαλακτισμός

Τα πρώτα μικρά μου Τimbrados Español για το 2013 έχουν ήδη απογαλακτιστεί μόλις πριν από λίγες ημέρες.



Η αναπαραγωγική περίοδος για μένα βρίσκεται σχεδόν στη μέση αφού ήδη έχουν γεννηθεί και τα μικρά στις δεύτερες γέννες για φέτος.

Προσωπικά, θα σταματήσω στη δεύτερη γέννα αφού δε θέλω να εξαντλήσω τα ζευγάρια μου. Ίσως όμως προχωρήσω και σε τρίτη γέννα για κάποια ζευγάρια που θεωρώ ότι έχουν να μου δώσουν καλά αποτελέσματα. 




Τα μικρά καναρίνια Timbrados, χωρίζονται από τους γονείς τους όχι πριν την 30η ημέρα της ζωής τους και για τις πρώτες μέρες τα παρακολουθούμε στενά διότι το στρες της αποχώρησης μπορεί να τα επιβαρύνει. Επίσης, προσέχουμε να δούμε αν τρώνε σπόρους κλπ. Κατά τη γνώμη μου, δε θα πρέπει να γίνεται νωρίτερα ο απογαλακτισμός των μικρών καναρινιών. 

Τα μικρά Timbrados στη συνέχεια μπαίνουν σε κλούβες πτήσης ώστε να δυναμώσουν και παραμένουν εκεί μέχρι το τέλος της πτερρόροιας (περίπου αρχές Οκτώβρη). Μετά την πτερόρροια θα μπουν σε ατομικά κλουβιά εκπαίδευσης τύπου Valanciana όπου θα εκπαιδευτούν μέχρι το διαγωνισμό που συνήθως είναι Δεκέμβρη. 


Όλο το διάστημα αυτό, τα μικρά τρέφονται με ένα πλούσιο μίγμα σπόρων, φρούτων-λαχανικών, με αβγοτροφή και αβγό. Στα πουλιά χορηγείται συχνά μπάνιο για να περιποιούνται το φτέρωμά τους και πολυβιταμίνες στο νερό τους περίπου 1-2 φορές την εβδομάδα. Φυσικά, ήλιος και σουπιοκόκκαλο (πηγή ασβεστίου) είναι πάντα διαθέσιμα στα Timbrados μου. Η καλή υγιεινή στα κλουβιά των Timbrados μου γενικά είναι επιβεβλημένη.


Καλή συνέχεια σε όλους...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου